**>[]< i wAnt {CoMmenTz} >w<``

 



*thAt'S mE,,
 
暱稱: *傻,,米}]
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區


MusicPlaylistRingtones
MySpace Music Playlist at MixPod.com

*cAlEndAr,,
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

♥換左新blog啦!!♥
♥Anime Evolution♥
*完啦..t ^ t
`spirit week..=]
嗚嗚...
*cMz,,
最近三個月尚無任何留言
*fDz,,

2007 年 11 月 16 日  星期五   晴天


sPorTs dAy,, 分類: 未分類

今日sports day, 有得著班3, 卡卡!

Jimmy佢地去左學介游水水比賽, 上晝番唔到, 佢地就好la!!!

我地3A ge位置好不利, 超曬的哇!

o嘴lo......咩都唔做得......個prefect又係我地隔尼行尼行去......= =

同花傾左好耐, 好多野講......=]

Jimmy番左尼之後, 我又比人杯葛......T^T

狂比人偷拍, 救命......!!!

Ann chau仲叫我唔洗擔心, 佢話星期一仲會拎埋自己部相機尼影我......= =

我發覺成個運動會最多人睇始終係啦啦隊比賽, 超可愛的~~

>________________________________________________<"




2007 年 11 月 15 日  星期四   晴天


黑仔哇... 分類: 未分類

今朝geog派卷, 我瓜了......T^T

我明明可以高分過某人ga!!! 但係D fill in the blanks填錯哂次序, 識都攞唔到分......= ="

中文即直演講, 好采抽唔中我姐! 哇卡!

英文ERS, 我本書不停咁又還又借, 睇尼睇去都係果本......= =

EPA要收file, 我平時堂堂都有file的, 但係要收果陣就起locker......好黑仔哇!!!

中史堂勁眼訓, 琴晚好忙呢......

Lunch之後ge listening簡直想死, 仲有好多功課tim......

PTH堂果陣, mrs lim問左個好搞笑ge問題......

個問題就係......"佢面上果粒痣好似佢阿媽額頭上果粒痣, 都係有毛的"......尼句算唔算係明喻句?!

尼個問題笑到我地傻左, 我真係估唔到佢咁都諗得出......= ="

mat子堂d數好難哇!!! 計到痴左線la!!!

放學搭搭下車kitty mak話唔想番屋企住, 於是我地去左奧海......

6點9先番到屋企, 好攰好眼訓哇......

食完飯之後超胃痛的, 黑仔黑仔......繼續煲劇......哇卡!!!




2007 年 11 月 14 日  星期三   晴天


某日,, 分類: 未分類

今朝好早, 番去做功課......= =

Assembly訓左陣, 訓到條頸好痛......>__<"

Hist堂勁多野抄, 抄到手軟......!!!

HEC堂Miss Chun請假, 兩堂時間做功課......哇卡! (jimmy你要好好感激我幫你做工作紙......!!!)

GP B整果個唔知咩粟米咩魚, 好後悔試左某人ge野食......(連阿哥都話難食!)

Lunch之後超眼訓的, 特別係mat子......!!! (會唔會係D魚魚落左郭雄偉病毒?!)

mat子堂我一合埋眼就可以訓著了, 最精神係打鐘果陣......= ="

phy堂肥仔同sam chan超白痴的, 真係頂唔順佢地......

個潛望鏡雖然好低B, 但係好好玩......= =

放學果陣我同kitty mak為左拎書去locker一事發生爭執, april姐前來阻止......= =

結果我地自己拎番自己踏書, 其實我地好無聊......= ="

Coral speaking超唔想去的, 去到又唔見人, 走人......

今日超快做完功課的(唔計唔記得果D......), 仲差ERS book report, 掙扎緊, 唔知做唔做好......

今晚可以早D訓lu, 卡卡~~

*或許我是單純, 不是笨___卡卡!



« | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | ... | 90 | »