今日星期五, 考mat子哇!
mat子係我最唔掂ge一科! (其實其他科都唔好得去邊......= =)
琴日好求其咁溫左少少za, 冇咩心機溫書哇......-3-
今朝跟蹤計劃成功左一半, 好采我遲左姐......卡卡!
考試收到份卷果陣好驚, 因為有好多頁, 仲比成2個鐘我地做......
但係結果我做左差唔多一個鐘就開始無聊啦......
(唔係因為做哂所以無聊, 係因為一早放棄左......=3=")
我知道我咁樣係好唔應該的, 但係我真係唔識做......- -
考完出去同jimmy食飯, 番尼果陣見到kitty mak同tina,,
果陣先知原來今日要中文說話考試, 嚇呆左......-o-"
好險呢! 差d考唔切......!!!
中文說話我都係好唔掂, 考親都冇次掂, 今次都唔例外......= ="
番到屋企hea, hea到食完飯先開始做樂理......
超多頁的, 好變態! 做到隻手痺哂冇哂知覺, 救命!
聽朝仲要早d起身練小提琴, OMG!
星期五真係慘......T^T |