**>[]< i wAnt {CoMmenTz} >w<``

 



*thAt'S mE,,
 
暱稱: *傻,,米}]
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區


MusicPlaylistRingtones
MySpace Music Playlist at MixPod.com

*cAlEndAr,,
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

♥換左新blog啦!!♥
♥Anime Evolution♥
*完啦..t ^ t
`spirit week..=]
嗚嗚...
*cMz,,
最近三個月尚無任何留言
*fDz,,

2008 年 1 月 21 日  星期一   晴天


等死中... 分類: 未分類

中史等死中......-3-




2008 年 1 月 20 日  星期日   晴天


點解?! 分類: 未分類

琴晚做樂理d野做到12點幾哇, 今朝10點幾先起到身......=3=

超眼訓的哇, 起身練小提琴......

今日Jimmy踢波, 可以送我......^^

結果又遲到......(我發覺跟親佢都會遲到......= =)

樂理好白痴, 但係好煩, 個阿sir成日特登激我的......-3-

今日番到屋企都成5點啦, 食d野之後溫書......

溫中史, n年都溫唔完的......= =

結果溫左5頁就頂唔順, 訓左......- -

已經好過上次架啦! 上次溫左一頁就game over......= =

點知我今次又好似上次咁, 一訓就訓成幾個鐘, 10點幾先起身......

又冇食到飯啦, 出到廳阿爸同我講"早餐!"......= ="

幾經辛苦, 中史終於比我ko左啦! 全部溫過一次咁大把......-3-"

聽日番完教會冇得行街街啦, 要溫書......今次係認真架啦......

*電話竟然咁快冇錢,, 可惡!!!




2008 年 1 月 19 日  星期六   晴天


手斷啦... 分類: 未分類

今日星期五, 考mat子哇!

mat子係我最唔掂ge一科! (其實其他科都唔好得去邊......= =)

琴日好求其咁溫左少少za, 冇咩心機溫書哇......-3-

今朝跟蹤計劃成功左一半, 好采我遲左姐......卡卡!

考試收到份卷果陣好驚, 因為有好多頁, 仲比成2個鐘我地做......

但係結果我做左差唔多一個鐘就開始無聊啦......

(唔係因為做哂所以無聊, 係因為一早放棄左......=3=")

我知道我咁樣係好唔應該的, 但係我真係唔識做......- -

考完出去同jimmy食飯, 番尼果陣見到kitty mak同tina,,

果陣先知原來今日要中文說話考試, 嚇呆左......-o-"

好險呢! 差d考唔切......!!!

中文說話我都係好唔掂, 考親都冇次掂, 今次都唔例外......= ="

番到屋企hea, hea到食完飯先開始做樂理......

超多頁的, 好變態! 做到隻手痺哂冇哂知覺, 救命!

聽朝仲要早d起身練小提琴, OMG!

星期五真係慘......T^T



« | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | ... | 90 | »