**>[]< i wAnt {CoMmenTz} >w<``

 



*thAt'S mE,,
 
暱稱: *傻,,米}]
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區


MusicPlaylistRingtones
MySpace Music Playlist at MixPod.com

*cAlEndAr,,
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

♥換左新blog啦!!♥
♥Anime Evolution♥
*完啦..t ^ t
`spirit week..=]
嗚嗚...
*cMz,,
最近三個月尚無任何留言
*fDz,,

2007 年 12 月 10 日  星期一   晴天


煲煲煲...* 分類: 未分類

哇卡! 今日一番到屋企就煲鬥牛要不要......正正正!!!

我月尼月唔鐘意子聰la, 成日起度冷cool咁......沈若赫先至係最有型! 卡卡!

公主小妹終於煲完lu! 個結局還可以接受la......

**有人病到死死下哇......要快d好番哇~~




2007 年 12 月 6 日  星期四   晴天


笑到喊...?! 分類: 未分類

今日原本勁勁勁唔舒服, 勁勁勁down的......

果個不知所謂ge Miss MAN搞到我down上加down!!! 憎死佢!!!!!!!!!!!!!!!

郁d就記欠, 諗起都火!!!

不過英文堂presentation果陣好番d, 多得ZaPi同sam chan!

放學去kitty mak屋企, 係youtube睇翁叔叔跟twins跳舞!

超好笑的......http://www.youtube.com/watch?v=An7wbmzzEKA << 睇下la! (有d人可能睇過......)

跟住down翁狗叫我地down果個magic composer......

玩作曲, 作左首 for HUMAN BEING ge野出尼, 笑到bill眼水!

跟kitty mak學打tie, 打得好樣衰......= ="

5點幾6點先番到屋企, 阿爸同工人都唔知我早放, 卡卡~~

**dOwN Vs HiGh,,- -




2007 年 12 月 5 日  星期三   晴天


亂up廿四,, 分類: 未分類

尼排成日無啦啦成身軟哂, 唔知做咩事......

有病病地ge feel, 但係又唔似係病,,

好似想喊, 但係又唔知喊咩,,

咩都唔想理, 但係咩都要理,,

唔想諗, 但係一定要諗,,

做ge所有野都好似係被迫ge咁, 控制唔到,,

超冇mood, 痴左線......

**洋娃娃也有感情,, 能感受到幸福,, 也有悶悶不樂的時候,, 不要當她是死物一樣看待-----



« | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | ... | 90 | »