MySpace Music Playlist at MixPod.com
哇卡! 今日一番到屋企就煲鬥牛要不要......正正正!!!
我月尼月唔鐘意子聰la, 成日起度冷cool咁......沈若赫先至係最有型! 卡卡!
公主小妹終於煲完lu! 個結局還可以接受la......
**有人病到死死下哇......要快d好番哇~~
今日原本勁勁勁唔舒服, 勁勁勁down的......
果個不知所謂ge Miss MAN搞到我down上加down!!! 憎死佢!!!!!!!!!!!!!!!
郁d就記欠, 諗起都火!!!
不過英文堂presentation果陣好番d, 多得ZaPi同sam chan!
放學去kitty mak屋企, 係youtube睇翁叔叔跟twins跳舞!
超好笑的......http://www.youtube.com/watch?v=An7wbmzzEKA << 睇下la! (有d人可能睇過......)
跟住down翁狗叫我地down果個magic composer......
玩作曲, 作左首 for HUMAN BEING ge野出尼, 笑到bill眼水!
跟kitty mak學打tie, 打得好樣衰......= ="
5點幾6點先番到屋企, 阿爸同工人都唔知我早放, 卡卡~~
**dOwN Vs HiGh,,- -
尼排成日無啦啦成身軟哂, 唔知做咩事......
有病病地ge feel, 但係又唔似係病,,
好似想喊, 但係又唔知喊咩,,
咩都唔想理, 但係咩都要理,,
唔想諗, 但係一定要諗,,
做ge所有野都好似係被迫ge咁, 控制唔到,,
超冇mood, 痴左線......
**洋娃娃也有感情,, 能感受到幸福,, 也有悶悶不樂的時候,, 不要當她是死物一樣看待-----