**>[]< i wAnt {CoMmenTz} >w<``

 



*thAt'S mE,,
 
暱稱: *傻,,米}]
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區


MusicPlaylistRingtones
MySpace Music Playlist at MixPod.com

*cAlEndAr,,
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

♥換左新blog啦!!♥
♥Anime Evolution♥
*完啦..t ^ t
`spirit week..=]
嗚嗚...
*cMz,,
最近三個月尚無任何留言
*fDz,,

2007 年 11 月 12 日  星期一   晴天


孫中山生日,, 分類: 未分類

哇卡! 今日係孫中山ge生日, 我地有得放假同佢慶祝la~

呵呵! 我會永遠感激孫中山的, 比多一日放假ge機會我地......XD"

今朝唔洗早起身, 訓訓訓......卡!

今日Jimmy學介游水水比賽, 要好早起身, 我可憐佢......= =

我去睇佢游最後果場, 果然係包尾......= =

呵! 已經好快ga la, 起碼快過我la......

跟住同佢食McDondon, 竟然比我地撞正無飲管日......

問題係其他人都有飲管用, 唔知佢地起邊度拎的......=o="

我諗佢地可能會平時草定D飲管, 留尼係無飲管日用......(好白痴哇......= =)

Jimmy成5點先上英文, 所以同佢去又一行左陣......

佢話要買袋袋喎, 點知搵唔到想要果個款......卡卡! 抵死......xdd

番到屋企要努力趕功課la, 全部都未掂過呢!

最攞命係mat子, 成百幾條數......T^T

唉唉......今晚有排捱la......




2007 年 11 月 10 日  星期六   晴天


星期6,,=] 分類: 未分類

琴日picnic day真係救命, D班會活動超攞命的......!!!

唱好心好報, 好低音哇, 搞到我走哂音......

仲要玩果個唔知咩定向, 成身散哂!

以後唔敢再去赤柱......= =

.........................................................................................................................................

今朝一起身走左去練小提琴, 下晝要上堂呢!

Jimmy佢地又走左去踢波, 我仲諗住見唔到佢tim,

點知原來佢起樓下, 嚇左嚇......= ="

番到屋企唔想做功課, 煲劇......哇卡!

超爆無聊的哇, 同二哥msn左陣......

發覺佢好鐘意聽歌歌, 一日到黑都係度聽......= =

食飯果陣阿爸話聽日佢同細佬會早D番教會, 8點島就要出門口la!

我都唔知自己起唔起島身, 都係聽日先算la......呵!

;; tEst cycLe完左之後心情好番好多哇!!! ,,




2007 年 11 月 2 日  星期五   陰天


呼...! 分類: 未分類

今日禮拜五la! 連hist都達埋Q......T^T

真係想打瓜果個不知所謂ge Mr Mak! 教唔唒又測咁鬼死多!

唉! 佢測咁多都算la, 仲要出得兩題......等我地一個二個仲係度狂溫......

聽講份卷仲係佢set ga tim......得半個鐘, 點嘔咁多字出尼ar?!

真係覺得佢月尼月差, 教完又教, triple alliance講左n次la拜託! 後面果d又叫我地自己番去睇, 佢點教書ga?!

好心佢la, 出兩題不如唔好出......??

今次test玩完了, 我會永遠記住Mr Mak的......!!!

今日上D堂都超攰的, 早知份卷咁咩, 我琴晚就早D訓la......

今日lunch同mandy同兩個kitty食, 係度講broken gag......= =

佢地話jimmy食黑朱古力要我喂, 我食白朱古力要佢喂, 如果唔係咬親手指......= =

聽完之後我都唔知可以比D咩反應佢地......= ="

放學一番到屋企, 就忍唔住訓左, 一訓訓到8點......

搞到我又要聽朝先練小提琴la......

[[原來安慰不用多言,,



« | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | ... | 90 | »