**>[]< i wAnt {CoMmenTz} >w<``

 



*thAt'S mE,,
 
暱稱: *傻,,米}]
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區


MusicPlaylistRingtones
MySpace Music Playlist at MixPod.com

*cAlEndAr,,
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

♥換左新blog啦!!♥
♥Anime Evolution♥
*完啦..t ^ t
`spirit week..=]
嗚嗚...
*cMz,,
最近三個月尚無任何留言
*fDz,,

2008 年 2 月 20 日  星期三   晴天


超忙哇今日! 分類: 未分類

SMS爆哂哇, 收唔到啦......-3-

sor的今朝遲左咁多, 仲搞到你比人收學生證......= =

今日都好眼訓哇! 尼排訓得好少哇......

今日一番到學校就無家可歸啦, 要起canteen流浪......- -"

Pizza ge coffee......我買左一杯杯果d, sor的!

超熱哇杯野, 變態的!

ROLL-CALL起PHY LAB, 超o囉......

跟住全日就303, 403, 502, 305......哇! 走上走落, 勀死人哇!

LUNCH之後調位哇, 我個位好似冇調過咁, 坐前左一個位哇, 無奈!

同珍珍坐, 不錯哇~

今日超多野做, mat子之前果d都未掂過......

搞到要今日一次過做哂, 救命哇......T^T

仲有PBL哇, 郭俊雅吹我啦......

做好左我果份啦, 但係冇佢e-mail, 唉!

p.s. 今日我親眼見到bobo姐沖入男次哇!!! (差D......-3-")

      好采我叫住佢姐, 如果唔係......XP




2008 年 2 月 16 日  星期六   晴天


抱歉抱歉... 分類: 未分類

咁多日冇寫diary,, 抱歉哇!

琴晚勀死, 6點幾就訓著左啦, 痴左線哇!

跟住又冇人叫我起身喎, 結果訓到今朝5點幾先起身! OMG!

樂理d功課同小提琴都冇掂過, 但係因為唔想起身, 又訓到8點......-3-"

哇哇哇! 訓左成14個鐘哇, 好耐冇試過咁訓法啦! hapi哇~

部電腦開住左成晚, 起身果陣見到一堆人叫我, 但係又冇應到......= =

無奈哇! 又要拎住個小提琴去油糖, 超手軟的哇救命......

VIOLIN + THEORY......GO HOME!

番到屋企超hea哇, 唔想做功課, 應該話冇功課......

DOLPHIN MUSIC遲d先算吧! 橫掂係open book的......XP

{[ 前果排唔hapi,, 多得JIMMY同哥,, 開心番啦!*




2008 年 2 月 13 日  星期三   晴天


呵呵... 分類: 未分類

今朝12點幾起身, 激嬲左人tim......-3-"

加油努力, 今日係最後一日啦!

哇! 尼個假期睇左3套戲哇!

長江7號,, 魔法奇緣,, 同埋{[L]}哇~~

3套都ok, 幾好咁啦......=]

最鐘意{[L]}......xd

聽日要番學啦, 趕功課哇!

d功課好似未掂過咁, 最難搞係中文TSA作文哇救命!

嗚......今晚唔洗訓啦......T^T



« | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | ... | 90 | »