今日訓到12點幾比電話嘈醒,係個死仔key打來,問我去唔去食飯。
點幾鐘去左新達紅樹林食,味道都可以接受既,走個時見到欣同佢男朋友,
同佢有個眼神打招呼,大家已經心領神會。同key去買左兩包月神,行左成十間七仔先買到,真辛苦
返到屋企開msn都未見coco,自從佢428生日之後都未見過佢上msn,唔知會唔會嬲左我呢,聽日
有機會一定要問清楚