時間過得幾快,咁就過左個半月啦!早排測驗測到死,前幾日陸陸續續派番測驗卷,出黎既結果真係o晒嘴,總共炒左:中,數,三角,歷史,地理......哇~~咁多年都未試過連續炒幾科,我見到d咁既分數後,我已經吸取左教訓,知道自己應該要努力讀書,唔好再懶落去啦!唉~仲有一個月就考試啦,大家都耍努力呀!!!!!!!!!