時間一日一日咁過去,話咁快聽日就係開學既大日子啦!!真係好緊張,因為唔知會同乜水一班,唔知呢班多唔多熟人,我擔心如果見到d未見過既人,唔知點溝通,所以我緊張呢d野,可能今晚會仲緊張,緊張都訓唔著都唔出奇,不過算啦,始終都要面對現實,緊張都冇用。希望聽日既開學禮會順利完成,而且會識多d新朋友。^^