話咁快高中都開始左就黎一個月啦~但係都未好習慣,個心仲係停留係初三,可能高中係新階段,所以壓力大左,d野又難左,初時我以為初三畢左業,升到上高中就以為好輕鬆,但係我見到高中原來都有人留班,所以我好驚,今年d科目都幾難應付,特別係數學,聽書聽極都唔識,唔知點算~~講返起呢班,d同學都幾好,有幾個係我舊年已經同班,有d人都幾搞野,不過d miss就麻麻,個個都好似冇乜笑容,特別係中文miss特別難頂,上堂有時幾好玩,有時幾悶,總之一句講晒今年暫時過得一般。
其實到而家我仲好掛住舊年既班主任同埋d同學,特別有幾個已經轉左校,唔知佢地而家點呢?希望佢地幾好啦,哈哈~~
我要繼續適應高中既生活,增進多d知識。
|