今日...
係一個對我黎講好重要既日子=]
因為,我呢世人既「第一次」就係今晚逝去左=]
話說
我呢排打返勁舞同cso
唔知點解
我2樣都好似勁左咁
唔講cso
齋講勁舞
我呢幾晚識到班夜鬼
佢地好勁,同人打星過任只用「高科技」XD......(閱讀全文)