今日同健去動漫節
8點鐘佢打黎我屋企叫我起身-3-
9點8出到灣仔-.-''
買飛$25,ok抵啦
食左個m記...食包果陣有少少肚痛Orz...(個包有毒-3-)
之後去左動漫節...差d盪失路
好彩有幅地圖=]
5分鐘到終於搵到gundam既地頭
睇左勁多d荗利自己砌既gundam>w<!!
d色上到不倫不類
但係都有d幾令,原來將幾隻唔同既gundam砌埋一齊係可以咁令既>w<......(閱讀全文)