今日又去左動漫節...
不過今日7點幾先去
因為要等個俾錢既人黎(我家姐-.-'')
我開始有D覺得自己嫌錢多咁
係咁想買野...
但係又要無錢...
之後格左陣價
終於決定左買天鎖斬月...
原先想買千本櫻-3-
可惜把把千本個劍柄都好樣衰...
有D諗過買冰輪丸.............(閱讀全文)