今日唔記得教鬧鍾~~遲左成兩個字起身....................
之後橫掂都係遲~~就等到7點5先落去搭的士番學校~~
番到去都係搭7多d~~之後一上去就抄功課~~狂抄-3-~~
不過勁嘈~勁粉腸係度嘈生晒~~阻住晒我抄功課~~
之後係放食飯果陣......班死仔係班房度~~按住阿聖雄~
除佢皮帶~~哈~~勁搞笑~~不過我都冇咩興趣去玩-3-
去左電腦室度同阿貓...阿心姐...阿烈..矮仔吹水~~
之後俾阿文sir"的"左我番班房-3-~~
之後放學就同矮仔飛的番屋企~~
見到小兒on左~~即刻嗌佢~
點知見到有句粗口..............
不過,,,,,,,,,,佢喜歡喇~
|