尋晚等sms~~等左半個鍾到訓著左~~
今朝起身都唔見有應...........之後換衫番學~~
同平時相差冇幾~~雖一唔同就係架車今日快左~~
去到學校門口竟然要等開門=.=~~企左陣見到周表姐~
同佢傾左兩句就開左門入去食早餐喇~之後都係上堂上堂~~
係咁做之前做過既小測溫書溫書~~放學做左個小組討論考試~~
今次比上學期好似做得差左~都講得冇上次咁好~~仲要姓黎既睇=.=
死得~~~~唔方高分~~~~
放左就即刻搵埋矮仔~燒賣~~山東佬一齊飛的番屋企~~