| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
眼訓死我啦!幹...  |
今日..7點幾就俾媽咪叫醒左LU*
真係真係好眼訓囉*救命呀!`
唔想返學啊!跟住又俾人FUCK囉!
算啦!返學吧啦..返到去....頂*熱死人啦!
跟住..悶+照眼訓!神咁早又聽耶穌..眼訓*
座左成粒幾鐘..個patpat好痛啊!SHIT*
放左1陣小息..跟住又要上返去..勁悶囉*
12點幾就放學..陪彤等佢個FD..行左1陣元朗廣場*
搭叮叮車返屋企..返到去..無人*玩電腦!
哈..玩玩下..好MISS琪啊!SO約佢明天見面*
i miss you*嘻..MSN..又整靚個日記啦!
P.s:::放學果陣..彤同我講左D野*O左囉真係..
死囉..聽日點算呀..!?好驚..
|
| 刊登時間︰2006-09-04 05:16 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
9月1*萬眾期待!`  |
今日係開學既大日子啊..
因為琴晚太夜訓既關系..
搞到今朝好頭暈+好眼訓!
整好晒野..就同sister 1齊返學啦!
帶住緊張又興奮既心情..
當踏入學校既第一步..
放鬆左!見到個小學同學..KAKA..
仲要見到........."蘭西"..O FUCK呀!
點解點解點解呀..放過我啦!又要對住佢..
唉..算啦!無同佢講過野..
入左間教堂..講聖經!悶到我想訓呀..
跟住無耐就放啦..搭西鐵..回家!
返到黎緊係玩電腦啦*
|
| 刊登時間︰2006-09-01 02:02 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
| [ 此日誌受密碼保護 ] |
|
| 刊登時間︰2006-08-29 07:43 PM |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 37 | »
|