iamkamaN
暱稱: kaman
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
><
轉轉轉轉轉*
MISZ*
2日的事*``
文章分類
全部 (109)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 109
留言總數: 34
今日人氣: 3
累積人氣: 3392
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
                                      
2006 年 8 月 27 日  星期日 晴天
我回來了!* 滿足

呢幾日返左大陸*

哈*好開心啊!睇晒本書啦!

不過....本書個結局好慘啊!

過幾日買多本書睇先!KAKA..

好好睇啊真係!價得1買*

係大陸咩冇乜好做*睇電視..睇書..訓教..

仲要1日2餐*哈..減到肥..

仲要有時夜晚同表哥果D狂到好癲!

又跑又跳!正..好耐都玩到咁開心啦!

不過再開心..都係要走的!

今日終於返HK啦!kAKA..

好掛住HK既所有野啊!

死啦!就黎開學啦!好驚啊!無人陪!

要面對新環境!

要識新朋友!

PS;;;啊琪,,放心啦!我唔會唔記得你既!

        呢排我無打俾你啊!SOR啊!

PS;;;嬲嬲嬲嬲..開開心心咁搵你..你又唔應我!心情底落!

 

 

 

 

刊登時間︰2006-08-27 09:51 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
                                      
2006 年 8 月 24 日  星期四 雨天
智能身份證`*"... 開心

TODAY``*

琴晚因為飲左D酒..SO1點幾先起身!

搞到睇唔到"青出於籃"啊!*SHIT..

之後食飯..睇電視,,,,,3點幾整野出去整身份證!

唉*勁趕時間囉!搞到要狂跑..哈*勁好玩不過..

同家姐跑到死..FUCK..BUT我前幾日整親隻腳..

本身都無乜野既..不過跑左1陣..勁痛囉!

3點11就去到LU*好驚啊!要填FROM先..

跟住就去影相..KAKA..勁好玩!媽咪狂搞GAP囉..

笑到我同家姐..幫我地影相個女人都笑到死啊!..

家姐影得都OK啦..BUT我就...死火!好7啊...

影完就走啦..見到關心怡啊..哈*睇左1陣就GO Home..

租左碟睇.."森小歌劇團"未睇..我諗1定好搞野..KAKA..

玩電腦..MSN..今日早左打日記啊!今晚可能無得玩啊!唉..SHIT*

死啦*就黎9月1啦..過得咁快既!唔好啊!依家校服都無..

都唔知點返學囉!個個都唔識..開學無耐就要去個CAMP..

唉..唔想玩自閉啊!點算呀..唔想返學TIM*!!!

 

刊登時間︰2006-08-24 07:26 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
                                      
2006 年 8 月 23 日  星期三 晴天
"懷念"``..* 驚訝

今日..神咁早俾電話嘈醒左!好彩之後可以訓返姐!

12點幾起身,,刷牙果D!睇電視..玩電腦!

牙叔打黎話堂哥黎左!SO今晚出去食飯!

7點幾就出元朗..with老豆..MAMI..細佬..

出到去..KAKI姐同MILK1早到左LU..

牙叔同堂哥..佢D FD之後先到..

之後食啦!哈..好中2咁多人1齊食飯呀..

我同家姐果d狂搞GAP囉!KAKA..呀叔狂針D酒俾我..

哈*正..飲上引..返屋企果陣買酒黎飲..

10點到返到屋企..沖涼..玩電腦!

YA*今晚有怪談睇呀!好睇..

P.S;;;唉..今次個暑假過得好快呀!

真係好想玩多1年F.3啊!

呢個F.3有開心有唔開心..

依家大家都各有各學校返!冇之前咁FD LU*

諗到呢到,,真係好唔開心啊..唔想咁就冇晒D友誼啊!

好懷念1齊玩既日子..1齊做既所有野!

仲有成班3D班既笑聲啊!好彩我有買畢業相..

不過....唔齊人囉!唉*呢下最洩囉!

搵日要搵晒D人出黎影相啊!哈..希望得啦!

 

 

 

刊登時間︰2006-08-23 11:26 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]