| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
我回來了!*  |
呢幾日返左大陸*
哈*好開心啊!睇晒本書啦!
不過....本書個結局好慘啊!
過幾日買多本書睇先!KAKA..
好好睇啊真係!價得1買*
係大陸咩冇乜好做*睇電視..睇書..訓教..
仲要1日2餐*哈..減到肥..
仲要有時夜晚同表哥果D狂到好癲!
又跑又跳!正..好耐都玩到咁開心啦!
不過再開心..都係要走的!
今日終於返HK啦!kAKA..
好掛住HK既所有野啊!
死啦!就黎開學啦!好驚啊!無人陪!
要面對新環境!
要識新朋友!
PS;;;啊琪,,放心啦!我唔會唔記得你既!
呢排我無打俾你啊!SOR啊!
PS;;;嬲嬲嬲嬲..開開心心咁搵你..你又唔應我!心情底落!
|
| 刊登時間︰2006-08-27 09:51 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
智能身份證`*"...  |
TODAY``*
琴晚因為飲左D酒..SO1點幾先起身!
搞到睇唔到"青出於籃"啊!*SHIT..
之後食飯..睇電視,,,,,3點幾整野出去整身份證!
唉*勁趕時間囉!搞到要狂跑..哈*勁好玩不過..
同家姐跑到死..FUCK..BUT我前幾日整親隻腳..
本身都無乜野既..不過跑左1陣..勁痛囉!
3點11就去到LU*好驚啊!要填FROM先..
跟住就去影相..KAKA..勁好玩!媽咪狂搞GAP囉..
笑到我同家姐..幫我地影相個女人都笑到死啊!..
家姐影得都OK啦..BUT我就...死火!好7啊...
影完就走啦..見到關心怡啊..哈*睇左1陣就GO Home..
租左碟睇.."森小歌劇團"未睇..我諗1定好搞野..KAKA..
玩電腦..MSN..今日早左打日記啊!今晚可能無得玩啊!唉..SHIT*
死啦*就黎9月1啦..過得咁快既!唔好啊!依家校服都無..
都唔知點返學囉!個個都唔識..開學無耐就要去個CAMP..
唉..唔想玩自閉啊!點算呀..唔想返學TIM*!!!
|
| 刊登時間︰2006-08-24 07:26 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
|
"懷念"``..*  |
今日..神咁早俾電話嘈醒左!好彩之後可以訓返姐!
12點幾起身,,刷牙果D!睇電視..玩電腦!
牙叔打黎話堂哥黎左!SO今晚出去食飯!
7點幾就出元朗..with老豆..MAMI..細佬..
出到去..KAKI姐同MILK1早到左LU..
牙叔同堂哥..佢D FD之後先到..
之後食啦!哈..好中2咁多人1齊食飯呀..
我同家姐果d狂搞GAP囉!KAKA..呀叔狂針D酒俾我..
哈*正..飲上引..返屋企果陣買酒黎飲..
10點到返到屋企..沖涼..玩電腦!
YA*今晚有怪談睇呀!好睇..
P.S;;;唉..今次個暑假過得好快呀!
真係好想玩多1年F.3啊!
呢個F.3有開心有唔開心..
依家大家都各有各學校返!冇之前咁FD LU*
諗到呢到,,真係好唔開心啊..唔想咁就冇晒D友誼啊!
好懷念1齊玩既日子..1齊做既所有野!
仲有成班3D班既笑聲啊!好彩我有買畢業相..
不過....唔齊人囉!唉*呢下最洩囉!
搵日要搵晒D人出黎影相啊!哈..希望得啦!
|
| 刊登時間︰2006-08-23 11:26 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 37 | »
|