I am a cub

 要擁有必先懂失去怎接受 
 

2007 年 9 月 23 日  星期日  


明明

哈哈哈哈哈哈哈 !!!

我今日真係好開心

等我打多D野先

開始發覺都幾光明

係唔係我太有信心先 ??

 

TMP 買左一個我好喜歡的書包

係我幫佢揀嫁 !!!

佢買左都好... 起碼我可以日日都見到...

其實.. 我都好想要呀!

 

我帶TMP去左食維記

我最近愛上了的一間食店

 

為何我不會去追求一些自己喜歡的東西?

刊登時間:2007-09-23 12:38 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]