2008 年 12 月 23 日 星期二
預祝聖誕大快樂;)
今個禮拜一定好好玩 好期待christmas day去溜冰 一定好好玩;)
今日系社音比賽 ; 十分緊張 比上年緊張好多喔 因為要同身邊既好朋友比賽 ;( 而已今年對手實力勁左 不過相信我們友誼不變yeah! 雪綺 ;你睇我地得左啦 !! 2連冠系我地啦,,哈哈