2008-11-28
今日家長晚會牙,,
屋企人無黎,,其實都習慣,,
成績雖然未最好,但我已經努力緊;)
好多謝謝老師果一句說話,
真的好感動 ------ 你系我心目中永遠第一
好多人都吾開心牙,,ba happy
假若一個ut就足夠令你感覺萬分難過
往後的日子, 請問你要如果應付?
吸收過失,就可以做得更好
每一個難關都系一個挑戰,
只要走得過,從前的困難,不過是小兒科而已!
2008-11-29
同yan去mk shopping
行到好攰,yan好滿足啦
買到自己鐘意既野;)
我地行左好耐,我見到一對熒光靴好靚*v*
幾經掙扎,,終於買左.i love you @v@!
番到去訓死左
2008-11-30
今日12點幾先起身
冇人陪我去元朗整野
就自己去..去左join 謝子
整完番歸.悶!
呢幾個月,我好開心
比起以前既日子,我開朗左好多
因為我識左你們!..一班好朋友;)
我夠竟算什麼`神你竟這般顧念我