2008 年 12 月 15 日 星期一
chibi 生日大快樂;)
放學番屋企去左元朗食大排當 之後去左公園玩,其實吾關聰聰事,, 系我自己問題先喊,好多謝大家送比我既鞋;) chibi,祝你一年靚過一年