今日我條仔上左黎我屋企搵我...買左野我食...
佢掛住睇電視...頂佢個肺.....霸晒我成張sofa.....搞到我會坐地下...
點解次次上親黎....一定要hom我張床一下先至安樂既呢...哈哈
仲有-.-....點解你成日漏d野係我屋企= =" 下次再你咁我唔比返你-0-"
據為己有-﹏-"