|
今日ma,,,
心情好矛盾...
唔識點形容好~~><
今日我地班d人幫手做廣播
佢講小鴨
真係唔關我事
佢地都唔係想講我
俾某人屈
勁無奈囉!!
上中史堂,,
緊係溫默書架啦...
唔通陪佢hea咩~(^^)
有好多人都同我一樣喎
最後俾人暗中報串
無奈= =
好漫無目的咁又過左兩堂lu...
PE堂,,
可惡呀~~
又唔早d講今日做circut training
我做後...
做到成隻狗咁><
熱死我啦!!
PTH堂,,
都係溫書
就算係...佢地唔知架啦!!
中文堂,,
默書...
唔想提
好想死咁濟><
lunch,,
同牛牛去左music room練琴
勁不知不覺咁過左成個鐘
死啦...好驚呀...
後日就考啦!!
真係死俾佢睇><
music堂,,
同牛牛講權權
佢係咁發姣...
笑死左...(佢自己都係咁...><傻架~)
geog堂,,
好充實
完全聽唔明佢喺度講咩
我同牛牛傳紙仔
我真係好想佢理我多d
但係又唔夠另外個人咁勁
點算呀?!
(p.s.唔好問我呢樣野...我唔會講的~~)
放學,,
食左d野...
返家lu...
|