icaica

暱稱: ︵*雀︴
性別: 女
國家: 香港
MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

 

:: 訪客留言 ::


 
最近三個月尚無任何留言



:: 我的好友 ::

 

 

 

2005 年 10 月 1 日  星期六晴天

 

 

好開心... 驚訝

 

唔打咁長啦呢篇~~

今日好開心呀...
首先去學英文~
之後去左飲茶
     [[  今日收左3份生日禮物啦...]]
             開心到我呀...
去左姑媽屋企
   呀怡俾左隻**princess maker**既game我玩
都幾好玩呀..
不過好似玩左好耐咁~
之後去左沙田廣場度睇電話
   揀唔到買咩好..
之後同呀怡影左貼紙相
我影嗰部機好靚呀!!
     彩虹底色ge///
之後去左睇煙花
  d警察將d人群分開一份份
我地都去唔到海旁嗰邊><
不過最後都睇到煙花
  好彩啫!!

          *))好好好開心呀今日((*

 

 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

      

 

2005 年 9 月 30 日  星期五晴天

 

 

見唔到小宜呀...>< 開心

 

今日想早d出門口番學
點知落到樓下都係要等穿巴= =

番到學校,,,
行上5樓>>>氣都未透順>>>又落番7層樓
落到操場
熱到我呀...!!
升旗啦...
唔知點解好想笑...但係又唔係太敢...
行上7層樓番課室>>>再落番4層樓去HE rm
攰死...><

小息同牛,肥拿,童生去左搵鄺sir
呀sir話要搵兩個咩委員
肥拿同牛牛又話要做prefect
童生又話佢逢一,三,五游水...
...二,四補習~好忙喎...
最後我俾人用左個我最得閒既理由俾左我同希文做= =

history堂,,,
又是一堂上瞓覺的...
下次一定要bring糖番去食!!

English堂,,,
好無聊白痴地過了
Lolita真係唔記得我地要present!!
等我琴晚仲搵野搵到1點!!
激氣...~

食飯,,,娟又出去食
又係食左"不二家"
食完之後
娟見到個女人
之後佢就發左顛咁傻笑
我同Jake唔知點好= =

F.P堂,,,
不多說了
冇咩特別野

Assm...
逐個人出去介紹什麼去北京既旅程
眼瞓到我呀...
好彩後尾有d舞蹈組既人跳舞
先醒番~@.@
佢地好勁呀!!

放學
原本可以去見趣緻既小宜架!!
點知做左個咩委員之後要我去開一個鐘頭會= =
同希文去到
入左去20分鐘度就走得^^
投票咋ma~

之後見到呀yan同埋wing喺度步操
傘馳去左prefect個meeting
睇唔到佢!!唔制呀!!
wing話佢叫得好高音架~
好想聽下會唔會振爆我個耳膜><

之後為左鋼琴
就番家了...
我想搵到win佢地呀!!><
但係又怕練唔切bor...
算了...
下次再見小宜吧!!

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]