|
今日想早d出門口番學
點知落到樓下都係要等穿巴= =
番到學校,,,
行上5樓>>>氣都未透順>>>又落番7層樓
落到操場
熱到我呀...!!
升旗啦...
唔知點解好想笑...但係又唔係太敢...
行上7層樓番課室>>>再落番4層樓去HE rm
攰死...><
小息同牛,肥拿,童生去左搵鄺sir
呀sir話要搵兩個咩委員
肥拿同牛牛又話要做prefect
童生又話佢逢一,三,五游水...
...二,四補習~好忙喎...
最後我俾人用左個我最得閒既理由俾左我同希文做= =
history堂,,,
又是一堂上瞓覺的...
下次一定要bring糖番去食!!
English堂,,,
好無聊白痴地過了
Lolita真係唔記得我地要present!!
等我琴晚仲搵野搵到1點!!
激氣...~
食飯,,,娟又出去食
又係食左"不二家"
食完之後
娟見到個女人
之後佢就發左顛咁傻笑
我同Jake唔知點好= =
F.P堂,,,
不多說了
冇咩特別野
Assm...
逐個人出去介紹什麼去北京既旅程
眼瞓到我呀...
好彩後尾有d舞蹈組既人跳舞
先醒番~@.@
佢地好勁呀!!
放學
原本可以去見趣緻既小宜架!!
點知做左個咩委員之後要我去開一個鐘頭會= =
同希文去到
入左去20分鐘度就走得^^
投票咋ma~
之後見到呀yan同埋wing喺度步操
傘馳去左prefect個meeting
睇唔到佢!!唔制呀!!
wing話佢叫得好高音架~
好想聽下會唔會振爆我個耳膜><
之後為左鋼琴
就番家了...
我想搵到win佢地呀!!><
但係又怕練唔切bor...
算了...
下次再見小宜吧!!
|