|
今朝又8:00起左身
我喺度諗游唔游水好
打風1號風球喎...
打晒俾咁多人問佢地
點知得we一個回我電話
我唔想游呀...
點知俾呀媽推左出門口
唔游都唔得= =
去到嗰度
好彩都仲有人游
今日係咁叫我地用泳掌游
仲要游蛙式bor!!!
攰死我啦~
計過數...
游左2400米呀今日...><
救命!!~
之後去學英文
點知竟然早左10分鐘= =
文文唔同我講野呀今日
嬲左我...><
我坐左個唔係好想坐既位
不過冇所謂啦...
佢又真係好似好慘咁
之後去大家樂食野
次次都要喺度等呀媽= =
之後去左運頭塘度買野
重死lu...
之後番左屋企
實在頂唔順
訓左兩個鐘^^
醒晒!!~
睇英皇新秀歌唱比賽
ok啦個winner,,,
睇叮叮
個男人真係好勁呀~
扮個個把聲都得咁...
好厲害!!
打住咁多先啦...
|