首先la>..生日快樂~~yan!!
雖然昨天去唔到打邊爐...咁下次再玩過la!
-------
升班la~~~
不過要帶英文升班
所以下年要努力好多lu!!! kuku
其實本身好驚ga..
個miss入黎話好多人留班
仲話留班唔系衰je...
可以打好基礎.......(唉..個個老師都系咁講la)
跟住又講到好多人帶科升..
跟住罵我la!!...
拿~~!你試下下年英文再衰會點!!
wow.....即系話我帶科升班...
之前驚住會留班....
不過我咁醒...wakaka^^
總之好開心la
我周圍d fd都pass 左...
不過都有一個唔得...
佢話要轉校= =
見到佢自己都好唔開心..
唔使驚~我地玩戈陣會叫埋你的
嗯嗯!!!!!!!!!!!!!
|