放完新年假第一日返返學""
雖然訓左都有7個半鐘...但系都系好眼訓= =
搞到訓左一堂...無聽到書...好左系講返工作紙昨!!
下午班務堂...無上十幾堂lu..因為之前都會用左班務黎跳舞"
因為岩岩放完假...未咁快運作返" so 就休息一次"
一上返...勁悶= =一直講廢話...吹眠曲= =
放學要跳舞,本身系大禮堂ga but 高三要聽講座"
so去左五樓跳舞室""因為唔大...所以練下d動作a" 功底咁a
之後瘋左玩左陣 kuku...跟住過左6點la...就走lu
返屋企"玩msn yo!
跟住出左去食野""
夜晚11點左右返返黎""上多陣網""
keke ^^ ohce hi name is......
訓lu 天日要返學ga !!!
呼!! ~~~~
依兩日都系跳舞 早上10點要返去到...眼訓死= =
不停咁跳...@@
中午就返屋企訓到下午再跳...唔系一定唔夠力!~
兩日je...成日痛到暈""
大肶,小腿,腰,手臂,頸,屁股....無一個位系唔痛既...@@
天日就要返學la...
兩個星期咁就完左"" ....好似無放過咁"
.....天日希望知醒la... end!
yo!昨天系好人既店長返工"
仲有一件好特別既事發生,,,,,,,,,,,,,,,,,
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,就系...........
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
個店長生日a!!
跟住叫左個人去買cak......(閱讀全文)