新一年€
唔知大家有無d改變le
我想自己學多d野同埋勁d a...
依家覺得好多野自己都輸比人...
勁不爽""
所以依家開始要勤力好多""
唔食零食..早睡早起,,,訓覺前刷牙.. .好似唔關勤力事wo...hahah 是但 la kakak^^
大家都要一齊努力a!!
- 平安夜 -
早上都12點後先起身...早餐都唔使食ku ""
中午就叫左個fd出黎去玩太鼓.. 狂虐待個fd=..=系咁入幣...狂打 ^^ 打困難d歌 yo!! -----------------好爽 haha
之後返工...@@"" 平安夜都唔平安既...咁鬼多人黎""做到死下死下咁..累死....=3=
放工之後比人老左去一個fd 屋企""
睇畫皮...因為我之......(閱讀全文)
HAHA!! merry christmas!!
聖誕節~就快到la
放兩個星期假期~~玩都玩死 kaka
羡慕轉黎我間學校la 手續好簡單昨 haha
長長假期都唔知玩咩好=..=真矛盾 ..
@$%$^&^%(&^_)_+=++++++
咳咳!! 校運會就快到lu
我地班都努力都練習緊啦啦隊..
雖然都系差左d 不過練多d就得ga la ^^
講起練野....仲要練學校既中國舞""
比心機....雖然依排成日唔舒服....@......(閱讀全文)