1月13
朝早又要鬼咁早起身...想死呀=..=
返到去又系悶悶甘坐系度""
跟住落左去睇人跑步a 跳遠a 咁""
悶到暈=..=
中午le去左s.kimo....人強馬壯6丁人一齊去食"
跟住幫左個fd去買m記""辛苦我a!!記得報答我a!!kaka^^
返到去比左d野人之後又悶左成個下午...
夜晚有個fd叫我去net bar打機=..=
玩左陣周圍行返屋企lu..
1月14號話比我地休息一日
唔知今日有乜好玩le=..=定系訓足全日好=..=
超煩~~~晨早7點半要返到學校
好似未訓過咁! 累到死//...
跟住返到去換左套衫""跳西班牙舞""
好鬼死熱...著左兩條褲..kaka 因為唔想換條運動褲...
跟住諗住跑八百米la!! 唔記得左檢錄..無得跑 唉=..=
我淨系報左一樣昨=..= pe 分有排扣..
中午去左一間叫做"必"既地方食野...ok貴ga...35左右la...
不過d野都ok好食.,,叫左個香草雜菌雞排抄意...超大塊雞排!......(閱讀全文)
下個星期一二就系校運會la!!
可以唔使聽書.. kaka ""好似好懶tim..
我參加左800米=..=之前諗住唔使預賽米報lo 0.0....
但諗諗下...跑咁長...... 哭...依幾日仲咁凍=..=
依幾日放學都去左打波""
好似神心左d !! 可能無野做la
都系去青州戈邊打""累死la!!
好左今日唔使返工"" 可以休息下 yo!!!!