yo~~~ 過左12點la
即系話///....今日25號la!! 今日唔系有人生日.. 不過就系有得去睇人地跳舞 地點系栢惠!! 時間系夜晚8點-10點... 好期代o... 仲有個系26號既 時間地點都好似一樣的 依個就系有個fd叫我去睇佢地比賽>> 咁好la...去幫下佢地加油都好既!! 到時應該好多人的.. 要早點到先得ho!!
昨天中什補考曬lu... 不過好似無乜信心咁... 愁a... 要順利升班a ................................ 遲下8月可以出去學其他舞 正爆!! 想快d去上堂a!! 近排好多fd生日a... 或者搞超多野玩... 超窮a.......(閱讀全文)
天份.. 生出黎就有既野"" 越想自己變得越強-- 自己更應加倍努力-- 然而-- 很多人說有天份的人不及努力的人.. 天份佔1%,努力佔99%....其實... 這些...系比無天份的人睇ma?!..近依幾日..上網成日斷""so都無乜點上網.......(閱讀全文)