今日系第一日放假..早上終於可以訓內d!!
起身之後就上網...跟住食野...
到中午就返學跳舞""
跳舞就好似平時咁練習lla""
之後到休息果陣系度練功..
e+前手番練左五成,,,即系做到五成..
下次返去練到成功之後
就可以練前空番gala^^好開心a..
跟住返屋企呆左陣...到了7點45分出門諗住跑步'
之後見到兩個fd行街=,=""
之後打個電話同佢地say-hi........
之後去塔車lo~~
今日跑了一個圈and少量體能便走了..
走返黎經過拍惠...""><
之後返屋企lo....
|