考完試LO~ 經過咁多日既辛苦溫習.. 雖然我唔系好勤力...><"" 考試期間一時時同阿忽佢地吹水"" 仲飲左好多COMEBUY..TIM ----------------------------------------- 昨天還出大陸BUY COMEBUY 飲左杯椰果奶茶...飲左之後仲眼訓左... ----------------------------------------- 希望D FD個個升班LA -----END
中午返到屋企..好累...結果訓著了... 發現... 發生時間系白天...不知什麼時候.. 因為看東西的時候好清楚...所以定了白天.. 地點系不斷改變...但系記憶中在一張台..四個坐位上... 人物的人數不清楚...只見到面前兩個人... 自己坐在他們的面前... 好像認識他們...但佢地好似看不到我...像靈魂一樣.. 他們做的所有野好像曾經發生過那樣.. .............(閱讀全文)
星期日晚上出黎温習 首先去了龍m...跟住幫佢地温習 之後阿忽同yd黎左... 就轉左去台m度温習 温習超噪! 即刻無曬心情... 都唔知自己講左d乜.. 即刻帶耳筒聽歌.. 之後靜左一陣...又玩過... 算la...最後都算温曬..返屋企..