昨天打完個blog之後~ 就有條傻佬搵我吹風...now b的"" 去到海皮之後超大風...傻傻地咁吹左大半個鐘先去其他公園傾計~ 周圍搵下有無d無咁大風既地方玩...之後去左個公園玩左陣 之後諗諗下都系好大風...原來隔離就系農m...點解一開始唔去le>>> 去到m記之後好以第二個世界咁... 但系暖得濟,搞到好想訓教...之後就散左lo~~
hello~好內無打lo..e排好多活動要搞,已經忙到唔得閒 首先系啦啦隊比賽la~不過衰左lo 跟住去校運~今日就系校運結束.,so有d時間上下網仔~ 本身今日會同d fd去海皮吹下風傾計既, 但系有少少問題,so就唔去lo..
我同d fd開始少左傾計la...唔知系我既問題 定系其他問題le>...少左好多話題"" so e排都好想去吹下風... 但系自己一個又唔想去,又無人......(閱讀全文)
星期六中午叫左d人出黎練啦啦隊同埋踢波...厲害le,同時進行ga~ 首先有系傻升,傻c,5MgH,mary,仲有我" 踢波d人好狼...我傷左唔少地方""不過好似有進步,組織好左la之類~ 跟住傻c同5MgH就練啦啦隊,傻c應該就識曬既...不過好似唔多記得動作咁.. 踢完波之後,5MgH話一齊出黎食野,,,不過最後去左打邊lo,,, 打邊lo果時好似飲多左少少...個頭暈暈地,不過好......(閱讀全文)