今日...即系星期二"" 中午nb昇叫我出大陸 超級趕lo>>一話出即刻要我出.. =.= 去到之後我地兩個就周圍睇下野,,食下野咁"" 之後返返黎~去左搵叉燒""之後去食野"" 最後去海皮吹水...好好玩,亦都好凍..,,,之後再去食野"".. 跟住就散lo"""
今日訓到3點幾先起身 但系都系斷斷續續咁訓 根本訓得唔好....... 起身諗住出街..但系D FD個個都... 無曬心情.. 之後系屋企打機同埋上網... 起身之後都無食過野...食晚飯果陣先有食..
e排可能訓到呆左.. 今天自己出街..本應叫一些fd出黎陪" 但系又唔想阻左佢地 }} 所以自己走了成個下午>> ..........無乜心機打blog ...下次先補返la...