今日返學上舞蹈堂,個miss話測驗...測返校運比賽既表現 都傻既...無話拍子...動作都差唔多唔記得...之後測完系咁比miss話... 到左化學都系無野做...淨系坐,坐坐下又變下坐既姿態 再坐多陣隻腳麻痺ma...仲好痛tim...真系好傻仔... 放學聽講又要練返舞蹈... 咁e個舞蹈仲記得點跳la...仲諗住跳認真d... 點知...有點小事之後...我就要系周圍睇住佢地跳... 好采miss今次好早放我地... 之後我就返屋企... 傻仔既一日...
現在打blog既次數好似少左 可能返學果時d生活平平無奇掛 對比之前聖誕假果陣真系好唔同~ 可以玩得瘋d~同埋可以周圍水人"" e排開始凍la~要著返多d衫~ 昨天nb升先唔舒服黎~~~ 不過真系好凍,我都驚自己會唔舒服"" e+諗返前日吹風,唔知系米整成佢唔舒服既原因 好以好衰咁...不過好左佢e+無乜事la~好返好多~ 今個星期六因為上學期結束~早上先唔使返學 e+返學已經唔想跳舞...因為好多原因........(閱讀全文)
E排又多左測驗~本應昨天打既... 不過真系好眼訓... e兩日都系去海皮吹下風~不過昨天真系好大風ar.. 我果時得兩件衫昨... 坐系海皮果時,真系好凍.... 今日放學同d fd去買羊毛線(即系織頸巾果d le) 咁就周圍行la~行下行下~之後就去到左目的地 不過睇左一陣之後都系無買... 之後就返屋企lo~~~~~~~~~