好凍既一日...全日都咁鬼凍!! xd
朝早12點先起身...中午都黎la@@""
上網傾計整到2點幾la 諗住訓陣覺la...
未訓夠10分鐘...就比人叫左出去中樞睇野
有屈生la 阿四 seng and me ~四丁友!
一開始去左影貼0.0...四個男人...估下有咩動作=..=
不過有張都影得幾靚kaka
跟住周圍行~多人到爆a,,,好似有得派米咁-3-
一路行一路食..食左好多野"""肥死...
不過咩都買唔到...又浪費左d時間...
最慘系seng...出左兩日都無收獲.好慘!!
之後去左買過個新mouse....因為佢個左鍵壞左a
成日都連click 兩下...超麻煩""
新mouse 都要89蚊...唔少野ga!!不過好左唔使我出..kaka
難得一日放假...好似無乜活動搞過咁..淨系去左行街"""
YO 今朝起到身跑步""不過訓得4個鐘...攰到爆!!
訓左等於無訓"" 跟住去到松山跑步....
唔知好內無跑所以屎左定系唔慣早上跑....or 唔夠訓la
跑左一個圈已經想死""'跟住去左高m食早餐~~
麻辣板雞"留留"粉....唔識打個"留"字呀...失憶a!!!
都ok la~~飲埋杯鮮橙汁~~美味喔!..不過早知加大la,..好細杯a=..=
跟住返到屋企即刻訓左落張床度..yo 爽爆...^^
不......(閱讀全文)
放假第一日~
早上唔知點解自己彈左起身""
米上線睇下有咩人lo...空白一片.
果然放假個個都會訓到好晏!!!
中午食左個飯一直咁訓..訓到5點幾左右la!!
跟住去左個fd度.. and then又有個fd黎左.
跟住一齊去左打太鼓...""
勁內無玩過...不過都好采唔系好屎..kaka^^
跟住去左致富睇野~睇返細細個d公仔a 飛機a!!超白痴
不過諗返都好好笑 haha^^
跟住返工.............12點先放.!!! 跟住飛返屋......(閱讀全文)