iceicela
暱稱: ^"_ I cE"-C -\"_
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
好友名單
日誌統計
文章總數: 128
留言總數: 235
今日人氣: 3
累積人氣: 5622
最新文章
TODAY!!
SLEEP
病左=..=
[ E.S.KIMO ]
YO
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最近訪客
最近沒有訪客
2009 年 1 月 24 日  星期六   晴天


2009-01-24 分類: @日記@

好凍既一日...全日都咁鬼凍!! xd

朝早12點先起身...中午都黎la@@""

上網傾計整到2點幾la 諗住訓陣覺la...

未訓夠10分鐘...就比人叫左出去中樞睇野

有屈生la 阿四 seng and me ~四丁友!

 一開始去左影貼0.0...四個男人...估下有咩動作=..=

不過有張都影得幾靚kaka

跟住周圍行~多人到爆a,,,好似有得派米咁-3-

一路行一路食..食左好多野"""肥死...

不過咩都買唔到...又浪費左d時間...

最慘系seng...出左兩日都無收獲.好慘!!

之後去左買過個新mouse....因為佢個左鍵壞左a

成日都連click 兩下...超麻煩""

新mouse 都要89蚊...唔少野ga!!不過好左唔使我出..kaka

難得一日放假...好似無乜活動搞過咁..淨系去左行街"""

 



2009-01-24 分類: @日記@

YO  今朝起到身跑步""不過訓得4個鐘...攰到爆!!

訓左等於無訓"" 跟住去到松山跑步....

唔知好內無跑所以屎左定系唔慣早上跑....or 唔夠訓la

跑左一個圈已經想死""'跟住去左高m食早餐~~

麻辣板雞"留留"粉....唔識打個"留"字呀...失憶a!!!

都ok la~~飲埋杯鮮橙汁~~美味喔!..不過早知加大la,..好細杯a=..=

跟住返到屋企即刻訓左落張床度..yo 爽爆...^^

不......

(閱讀全文)



2009 年 1 月 23 日  星期五   晴天


2009-01-23 分類: @日記@

放假第一日~

早上唔知點解自己彈左起身""

米上線睇下有咩人lo...空白一片.

果然放假個個都會訓到好晏!!!

中午食左個飯一直咁訓..訓到5點幾左右la!!

跟住去左個fd度.. and then又有個fd黎左.

跟住一齊去左打太鼓...""

勁內無玩過...不過都好采唔系好屎..kaka^^

跟住去左致富睇野~睇返細細個d公仔a 飛機a!!超白痴

不過諗返都好好笑 haha^^

跟住返工.............12點先放.!!!   跟住飛返屋......

(閱讀全文)