昨天部電腦壞左....(中毒太深...雖然中左毒兩天而已....)
搞到無得上網..""" 跟住拉住阿哥叫佢幫我重裝""
經過佢一夜努力...今日終於用返到了..太開心了@@XD
依幾日返工都好夜先放...""' 攰死....
過多兩日就情人節lu...大家買齊野未le""
= =...有另一半既,祝你地長長久久la!! 無既都開開心心la
一年一次...2月14"" 雖然年年都有...不過都有d唔開心"
可能因為仲系自己一個...睇到其他人戈陣都有點唔知點咁""
咁岩戈日星期六唔使返學...系屋企訓飽佢算- -""
|