yo 星期五~
累到暈既一日~一放學落左大禮堂度跳舞
弓sir返左黎~
系咁練我地....8點半先走得人""
.....加上今日練前空唔小心咬傷左隻腳...
傷爆""'
天日星期六10點-8點- - 仲勁過全職,10個鐘都黎- -
3月1 拍惠有跳舞show 夜晚8點到10點
雖然我無份跳...
不過應該好好睇的"" 大家都join埋一份la
近期好鬼多野煩- -
更年期咩0.0
一系煩朋友...
一系煩錢..
一系返工...
一系煩跳舞....
o曬嘴..都唔知講乜好""
好多野諗都唔系自己做到既...
或者現實無可能發生- -
岩岩睇了min個blog- -
講得好岩...努力未必有用........(閱讀全文)
今日yo 爆- -
8點先起身- -識飛咁返左去....唔使計遲度- -
but 又話要排最外戈行.....話遲返唔可以排返入班度...
跟住話下次遲返都到計課間遲度....仲衰過遲度- -
跟住逐個問點解咁遲返黎- - 你唔問遲度戈d....
過黎問我地.....睇黎之後要每日都要早點返學- -
不過好似排隊先要...即系一四要早返"" ka
返到課室仲yo...平時阿sir 要我地遲入黎講sor
咁我米話......(閱讀全文)