超開心啊!!!
琴日係我的生日啦!!咁我家姐送左對魚骨耳環,好靚加!!媽咪送左套衫啤我,爹D送左隻手錶啤我!!
咁夜晚個陣,婆婆,我表妹,舅父同公公呢左!!啤左生日禮物---錢!有540蚊!!超正!!
咁我阿媽整左雞翼,跟住我個表妹係咁係度食,好似一年無食野咁,低能到極點囉!唔該佢!
跟住媽咪整左曼魚壽司!!正爆!!
跟住食蛋糕--陽枝甘露蛋糕,好味到爆燈!!!
咁講番今日啦~~
咁學校有個結業禮啦,咁我地就落左去!
好彩唔使同哥斯拉坐,(醒目的一定知)但係好景不常,風風景然坐係我後面!!救命!重要的是:每次要求我地唱歌,風風就一定係我後面高歌,搞到我毛管企哂係到!
唉!Sister要走,多多少少都有D唔捨得!Miss Cheung做校長,咁Mrs Lee咪做副校長!!千祈唔好囉!!
根住有個環節要我地手拖手,我先唔制!咁我冇做。
突然,好似有人用手指打左我一下,我冇望到係邊位,我想!0成9都係佢!
|