唉!對唔住啊!我又忘記了!萬分抱歉!
今日,小息個陣,我去左小禮堂睇「黑姑娘」!無聊到爆囉!想來就係抄!不果最搞笑的係:
1)Elodie要換衫,然後找塊布擋係前面,然後Esther Ip幫佢,十分恩愛!
2)佢地D普通話真係正爆囉!
跟住LE堂又係講咩青春期囉!
無聊到爆炸!跟住個「哥斯拉」(坐係我隔離個個),原來應該係佢,跟住佢叫我行啦!(好大聲)
跟住佢坐左我個位,跟住我就說:「不怒,都係我坐呢個位!」
跟住佢好寸咁話:「呢個世界上無不怒呢個詞語,」跟住講一大推廢人up的廢話。
跟住我就同佢吵左好耐,我話:「唔好再係我耳邊講野啊!」我真係好想打佢一身!佢又係度講,有無病阿佢!寸又唔夠人,又係度同我吵!好心佢收聲啦!

總之今日,就超恨個死人「哥斯拉」la!!
係喎!我緊張D咩,原本外語小演員選角色,不果無選到!
我仲有一隻阿bell的鉛筆!好靚加!!
88先!

 |