今日,朝頭早,見到個鐘11點幾,都想差唔多啦!咁就起左身。
點知埋近d睇,竟然係9點,真係大整蠱啊!
跟住就去默書啦,話咁快就午時啦,咁就去食壽司!
到左個到,就喊左野食啦,點知野食好耐都唔呢喎!氣死啦!
起一起死,見到白色的衫,有一點點黑色!真是的!真污遭!!
就係因為張抬抹得不乾淨!我以後,也不會到那裡吃東西了!
不如意的事接二連三咁發生!
補習做份卷都好低分,
好彩,除左個份,其他都唔錯!!
係BAD DAY裡面,都有番D好野!!
我爹D番呢啊!!好開心!!!!
聽日就係母親節啦!各位送D咩啤媽咪啊?我已準備好了!你呢?
我今日,又學左一個道理啦!
人生有好多唔如意的事,如果太過執著,
並沒有好處,嘗試去放開!! |