今日prefect開會,
傾o下守o個班有冇乜野問題。
同我一齊守form 5 o既o個個f.2見習prefect竟然話冇form 6帶佢,
o個班佢係自己一個人守,
有冇搞錯ar?
我真係好嬲、好炆ar!
他發雞盲ga?
10次on duty,
9.5次我都有去ga,
team入面其他人都見到我la,
激死我la,
我真係好炆、好炆ar!
他都有病ga!
上兩個禮拜,
4樓班男仔好似癲o左咁圍住個人o黎打,
一班咁樣玩完又到另一班,
o個時4樓只有我與他,
他像事不關己的站在遠遠看著我制止人群,
成碌木咁唔幫手,
我都大事化小咁算數,
冇鬧他la!
他而家乜野意思wor?
勁炆ar!!!!!
PS~雖然我係由守4D轉o左守5C後,他先跟我,不過都一個禮拜la,他唔係過o左成個禮拜都未知我係守5C ar?如果真的是這樣,那麼他便是太遲鈍了!(除此之外,我著實想不到其他理由去解釋他的話。)
|