冇mood
成個禮拜冇打日記lu, 唔係因為我忙, as呢個禮拜係我返學以o黎最得閒的一個禮拜, 唔駛測驗,功課我又唔交, 只係放學要搞下活動、整board&去補習, 除此之外,我就係o係屋企睇電視, 或者攤o係sofa度乜都唔做, 至於我點解會咁? 就係因為我受o左d刺激, 心情唔好, so乜都唔做...... 冇mood ar!!!!!! (發癲中) 「唔好因為佢而家對你唔好,就否定佢過去對你的好」 一句我曾經對某人講過的說話 果然係旁觀者清,當局者迷。 到自己面對時,又犯著同一個錯誤......(苦笑)
« | 393 | 394 | 395 | 396 | 397 | 398 | 399 | 400 | 401 | 402 | »
朋友