唔知係咪又係一時衝動呢?
好想好想同某人講的念頭已逐漸冷卻,
我諗如果佢o係11月前仲抽唔到時間俾我,
我就應該唔會再同佢講。
Also,我已經決定o左唔會再主動搵佢,
都搵過幾次la,
如果佢得閒應該主動call番我,
如果佢真係咁唔得閒,
咁就算la,
當係天意law!
我果然係一個不像樣的預科生,
每個weekend都用o黎抖o下 or 去玩,
d功課成日都拖得就拖,
可以遲交o既就遲,
唉~我真係好懶ar,
明知唔可以再「臨急抱佛腳」
偏偏又下唔定決心每日溫少少......
今日又同d新朋友傾eng club的活動,
亦同上次一樣,
大部份的時間都係傾偈、講笑,
大家一齊柴娃娃咁玩,
4個女仔1個男仔(ada,阿K,kaman,me & wayne)
幾難得的係wayne同我地都幾o岩傾,
我地一齊o係"台竹"bi lee bar la,
坐o左2個幾鐘先走。
PS~"台竹"d野食都幾唔錯ga,also個toliet粉紅色,好靚靚ga!
|