琴日終於買左電磁爐la~
爽爆呀,以后可以煮下野食,煲下湯咁~(前提:我唔懶)
今晚我地買左紅豆,西米煮糖水
話說今次都係我第一次自己真正的去煲野咁
番到黎,浸紅豆同西米先
之后去左洗白白囉,嘿嘿~
咩都搞好晒就開始煮野la
原來西米唔可以咁快煮定,但係我笨左
但係凡事都有第一次,衰左一次下次咪無事囉
所以今次我都無野~呵呵
之后到煮紅豆囉
d紅豆好難熟哦,真係我同你唔熟囉依一輪,不過因為我地有寶姐姐的存在
我就去左打機囉,依個行為係超唔好的,但係我都唔鬼理佢囉
當我打到差唔多個陣,d野都煮好囉
本來d紅豆仲唔係多軟的,但係好在寶姐姐搞下佢
食得la~落埋d糖落去
食囉,我地一共有五人食,d份量好似係仲要多d
而平均每人只要2.5左右
仲要係自己人手煲,個成就感大好多呀
超爽囉,第一次煲的糖水比自己想像中的好
真係太好囉,以后我都希望可以成日用到個爐la~正野~
分類: 雜事雜記 |