ika112 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
人氣:190 
凌距離接觸
你話呢
我 的 資 料

暱稱: ika
性別: 女
國家: 澳門
地區: 望德堂區
MORE...
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最 新 日 誌
西米紅豆糖水
突破19
院運會
死人外賣佬
又走堂囉
日 誌 分 類
全部 (9)
雜事雜記 (5)
內心戲 (1)
我記 (3)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
最 近 訪 客
最近沒有訪客
每 月 文 章
日 誌 訂 閱
尚未訂閱任何日誌
我 的 好 友
我 的 連 結
尚無任何連結
日 誌 統 計
文章總數: 9
留言總數: 1
今日人氣: 1
累積人氣: 190
RSS Feed
2009 年 11 月 21 日  星期六   寒冷
西米紅豆糖水 滿足

琴日終於買左電磁爐la~

爽爆呀,以后可以煮下野食,煲下湯咁~(前提:我唔懶)

今晚我地買左紅豆,西米煮糖水

話說今次都係我第一次自己真正的去煲野咁

番到黎,浸紅豆同西米先

之后去左洗白白囉,嘿嘿~

咩都搞好晒就開始煮野la

原來西米唔可以咁快煮定,但係我笨左

但係凡事都有第一次,衰左一次下次咪無事囉

所以今次我都無野~呵呵

之后到煮紅豆囉

d紅豆好難熟哦,真係我同你唔熟囉依一輪,不過因為我地有寶姐姐的存在

我就去左打機囉,依個行為係超唔好的,但係我都唔鬼理佢囉

當我打到差唔多個陣,d野都煮好囉

本來d紅豆仲唔係多軟的,但係好在寶姐姐搞下佢

食得la~落埋d糖落去

食囉,我地一共有五人食,d份量好似係仲要多d

而平均每人只要2.5左右

仲要係自己人手煲,個成就感大好多呀

超爽囉,第一次煲的糖水比自己想像中的好

真係太好囉,以后我都希望可以成日用到個爐la~正野~

 

 


分類: 雜事雜記
 [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




訪客留言 (返回 ika112 的日誌)