今日BAR係Rainbow Gala(RG)有表演,因為要採排所以一早就到左會場!
不過我今日都係遲到左!
今日我個人覺得比起AGS更加累!因為尋晚幾乎訓得個2~3個鐘頭!
加上今次要一早去到會場,而且小川個頭搞到我頭都痛埋!(個頭整得太緊)
天氣冬左今我更加更加痛苦!
因為天氣ge關系,我d皮膚惡化左好多。隻腳簡直就係龜烈,著住對唔合大細ge鞋,簡直想死!!!
不過RG第一搞我覺得十分不錯!
有良好ge管理,d工作人員有幾有禮貌,而且為入場ge人設立一個Hall供佢地排隊!
又為設有更衣室和不錯ge儲物室,唔使我地帶住d野周圍走!
但係我今日都係無緣與瑛瑛相見啊!唔知點解BaLance八個人ge表演,變到得返2大個?
雖然有d失望,不過剩餘ge兩位隊員並無因為咁而取消演出。我覺得十分...........(唸唔到點講)
但係得兩個人ge BaLance一樣好睇,雖然小藏睇上去好係好唔開心!!
火!火!火!火!火!火!火!火!火!火!火!火!火!
今日係會場ge時候,我地係未上台之前係台的一旁練習!
點知有個大叔係咁用部攝錄機係度拍!拍到我地個個"利"埋,佢度重要拍,真的有點兒想打佢!
如果光明正大地同我地講左先拍,我唸我地絕對唔會咁嬲羅!!
不過可以同極樂咁近距離,而且佢地重話幫我地拍埋表演片段添!!Yeah!!
這是值得高興的!! |