人肉記事簿
記述一個魅力唔多夠の人の生活悶事
ikki483018
暱稱: IkkI仔
性別: 女
國家: 香港
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
劉翔加油啊!
新時代展開
2008-08-11
Cos介的四川大地震籌款...
四川大地震
文章分類
全部 (43)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 43
留言總數: 6
今日人氣: 0
累積人氣: 770
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 2 月 29 日  星期五   晴天


2008-02-29 分類: 未分類

我都已經好耐冇打過日記啦!不過今日真係好想打!

今日我終於完成左我最後一場比賽啦!

不過…成績都係唔滿意,雖然係第三名,但係好可惜上唔到80分得79分!羅唔到季軍~~~~~

頭先,陳太打電話俾我,佢一來就問我點解唔打俾佢?有無唔開心?

佢同我講我唱歌好有潛質,唔可以放棄唱歌!囧!

今次個評判ge評分標淮簡直令我O晒嘴!

佢境然話因為我ge聲線唔係典型ge女中音(係偏女高音)唔應該參加依個組別!囧囧囧…

唉~~唔知呢!陳太話畢業後一定要繼續唱。但係我都唔知道之後會唔會…

陳太真係好....我,佢從來無話過我!

唔知啦!我..............唔識講啦!好亂啊......算啦唔講啦!

補打:

原來今日係不二生日啊!身為不二派ge我,竟然要KaZu話俾我聽先知道,實在太失敗啦!

不二生日快樂啊!~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

我仲知道城田係12月26號生日添!不過就唔知樹樹ge生日啊!

唔知手塚有無同不二慶祝呢?如過真係有的話,又會係依一個四年一次ge特別日子做d咩呢?

哈哈哈!又再度想症發作啦!啊~~~~~~~~~~~~甜蜜蜜!

下一次ge生日要等四年啦!不二!要好好珍惜依一日的特權啊!~~~~~~~~~~~~~~~~



2008 年 1 月 10 日  星期四   晴天


2008-01-10 分類: 未分類

今日已經係星期四啦!距離下次ge練習仲有兩日炸!

不過幸好係星期二ge時候,已經算係練熟左首舞啦(除純音樂部分)!

不過拍子都係未完全掌握到!

今日見到朱sir ge時候問左佢歌唱比賽ge時候有冇錄影,點知佢話冇!

聽到之後有d失望,因為係我同KaZu第一次兩個人ge表演,往後都唔知會唔會再有咁ge機會!

而且今次又係以Yume ge名義出賽。原本想將段片段放上Yume個日記版的!

唉!下星期四又有數學測驗啦!

啊!今日小息ge時候我收到一條KaZu織ge手繩啊!係藍白色嫁!



2008 年 1 月 6 日  星期日   晴天


2008-01-06 分類: 未分類

今日係BAR係Rainbow Gala之後第一次練習!

黎緊係大年初四舉行ge CW BAR會一次過第四首歌,而且仲係PV版!

今次竟然四首都有份,都有d擔心自已會應付唔到!

最重要ge係四首我之前都未跳過,得返一個月左右,即是話一個星期要KO一首!

所以一返到黎就開始努力地自行練習!

不過因為星期就有文學測驗,所以唔可以放太多時間去練習!

聽日開始,學校就開始考試啦!我地依d中五生唔使考試都要返學啊!

而且一堂2個鐘頭,一日三堂!想死!考試個d都唔使返整日,我地..................

希望下次練習之前可以完成今日學gr舞啦!!!!!!!!

 

 



2008 年 1 月 1 日  星期二   晴天


新的一年 分類: 未分類

新的一年又開始啦!

係依一年有很多事情都需要更加努力。

例如要俾心機d讀書,盡力考好個會考啦;BAR個方面亦要兼顧得到啦!

同時希望屋企所有人都可以健健康康!

不過講係咁講,但係我到依嫁都仲未做晒我d功課啊!!!!

聽日就要返學啦!想死!依嫁我就係度做緊英文!

不過做到有d想死,所以決定打下日記!

依個聖誕假有很多event,幾乎有大半ge假期都用係練習/表演上!

相對溫習、做功課ge時間亦少左。我唸真係要唸唸辦法填補返d時間啦!

其實真係有d懷疑自已可唔可以同時應付學業同BAR,但又實左唔想係依個時候放棄!

所以係時候真係去俾心機管理下自已ge時間啦!

最後希望大家係新ge一年都可以為自已定一d目標,並付諸實行啦!

各位Yume團團員,係新ge一年要一齊努力啊!

                                         新年快樂!!新年快樂!!



2007 年 12 月 30 日  星期日   晴天


Rainbow Gala 2007 分類: 未分類

今日BAR係Rainbow Gala(RG)有表演,因為要採排所以一早就到左會場!

不過我今日都係遲到左!

今日我個人覺得比起AGS更加累!因為尋晚幾乎訓得個2~3個鐘頭!

加上今次要一早去到會場,而且小川個頭搞到我頭都痛埋!(個頭整得太緊)

天氣冬左今我更加更加痛苦!

因為天氣ge關系,我d皮膚惡化左好多。隻腳簡直就係龜烈,著住對唔合大細ge鞋,簡直想死!!!

不過RG第一搞我覺得十分不錯!

有良好ge管理,d工作人員有幾有禮貌,而且為入場ge人設立一個Hall供佢地排隊!

又為設有更衣室和不錯ge儲物室,唔使我地帶住d野周圍走!

但係我今日都係無緣與瑛瑛相見啊!唔知點解BaLance八個人ge表演,變到得返2大個?

雖然有d失望,不過剩餘ge兩位隊員並無因為咁而取消演出。我覺得十分...........(唸唔到點講)

但係得兩個人ge BaLance一樣好睇,雖然小藏睇上去好係好唔開心!!

 

火!火!火!火!火!火!火!火!火!火!火!火!火!

今日係會場ge時候,我地係未上台之前係台的一旁練習!

點知有個大叔係咁用部攝錄機係度拍!拍到我地個個"利"埋,佢度重要拍,真的有點兒想打佢!

如果光明正大地同我地講左先拍,我唸我地絕對唔會咁嬲羅!!

不過可以同極樂咁近距離,而且佢地重話幫我地拍埋表演片段添!!Yeah!!

這是值得高興的!!