人肉記事簿
記述一個魅力唔多夠の人の生活悶事
ikki483018
暱稱: IkkI仔
性別: 女
國家: 香港
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
劉翔加油啊!
新時代展開
2008-08-11
Cos介的四川大地震籌款...
四川大地震
文章分類
全部 (43)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 43
留言總數: 6
今日人氣: 3
累積人氣: 779
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 6 月 2 日  星期六   晴天


2007-06-02 分類: 未分類

係依一日,中樂團終於要結束。

 

今日係中五、中七o既畢業禮,則係我o地中樂o既最後一次演出。

 

則都係最後一次見到甘生!

 

我由中樂團成立到結束一直都係度,其實我真係好想繼續落去,但係我知到根本無可能。

 

o地根本穩唔到新成員加入。我真係啊唔想就咁結束,真係唔想........................

 



2007 年 6 月 1 日  星期五   晴天


2007-06-01 分類: 未分類

今日我冇返到學校上堂,不過就係放o左學之後返o左學校為聽日中樂團的表演採排。

但係可能因為今日o既天氣好坑熱,所以搞到我返到學校之後個頭好鬼重,(整個傻鴨咁)

原本唸住採排一次之後就可以坐定定係度練古箏,但係點知個班老師都傻傻地嫁,

係咁叫我o地將d古箏、楊琴搬黎搬去,。話係採排呣,我話佢o地想某殺就真。

佢o地都痴痴傻o既咁叻佢o地自已試下搬呀,有問提題

明明係佢o地自已o既問題。

星期三個陣已經搞到我o地好火,明明係佢o地自已話唔使搬野,轉個頭又話我o地好唔搬野!

聽日重要返去古箏班又要我o地神咁早返去採排,間真直想某殺。

採排完我o地重要返黎練習,上次又係咁,有表演就分分鍾飯都冇得食,變態嫁!

好累...............



2007 年 5 月 31 日  星期四   晴天


2007-05-31 分類: 未分類

今日我個人覺出得好累啊!今朝一早起身食早餐個陣,景竟然可以拿住個飽訓著o左。

雖然好累,但係又唔知點解依。家又訓唔著喔喎!

今日返到學校,我奇跡地竟然冇走埋KAZU度。我唸我眼訓到冇晒動力挂。

不過當我英文文堂轉堂o既時時候先知道,原來佢早退o左!

至於fish,冇嬲佢啦!我唸我真係輸俾係依個咁o既天然型。

佢個樣雖然整日都好似傻下傻下咁,但係EQ就異於常人地高,嬲佢根本無可能會嬲得耐!

不過,雖然我今日已經冇嬲,但係就有人今日o既心情好差.......

 



2007 年 5 月 29 日  星期二   晴天


生氣 呆滯 分類: 未分類

今日放o左學之後,我留係學校度一邊同fish佢o地一齊溫書,一邊等KAZU放學。

本來溫得好地地,但係唔知點解,fish突然之間激嬲o左我。我當時真係覺得好嬲!

我同佢由中一就已經讀埋同一班,但係有時真係唔知點解佢硬係要激嬲我。(好似激上癮咁)

我已經同佢講過好多次,我有我o既底線,超過o左我o既底線我一定會發皮氣,

但係總係唔人理我講o既野。唔知係我係佢o地心目中唔識發皮氣,定還是其他理由。

但係有時真係會好嬲!雖然明知佢o地冇惡意,但係真係會嬲。

今晚fish有打電話俾我,但係當時我都重係有d嬲,所以對佢o既態度好冷淡,

我唸我可能會嚇死佢。雖然我時不時都會對佢發皮氣,但真係佢激嬲我o既,好似都係第一次!

算啦!唔嚇o下佢佢唔會識驚!!!

不過其實今日係幫佢保做生日o既日子,其實我唔應該發佢皮氣o既!!激死!唉.....................



2007 年 5 月 28 日  星期一   陰天


結果 不安 分類: 未分類

今日一早返到學校就為黎緊o既表演採排。採排o既時候我見佢個陣都唔知點算好,心入邊整係覺得好驚。

係採排緊o既時候佢叫我完o左之後留係度,我就越黎越驚。完o左之後佢境然唔記得o左依回事。

我就當冇事發生,同KAZU一齊行返課室。返到課室之後,我都重係.......

我唸o左好耐,我究竟應唔應該自已主動去穩佢。結果,我都係決定去。

但係當我去到門口,我企o左係門口好耐,我係咁係度唸入定唔入。唸o左好耐,我終於申手推開度門。

入到去之後,佢第一句問o既竟然係"點啊!你有冇事呀?"我回答完佢之後,佢做o左一個好似鬆一口氣o既動作。

個一刻,我知道我o既謊言令佢好擔心,我d罪惡感又一次增加,真係好對唔住呀!!sorry!!