今日放o左學之後,我留係學校度一邊同fish佢o地一齊溫書,一邊等KAZU放學。
本來溫得好地地,但係唔知點解,fish突然之間激嬲o左我。我當時真係覺得好嬲!
我同佢由中一就已經讀埋同一班,但係有時真係唔知點解佢硬係要激嬲我。(好似激上癮咁)
我已經同佢講過好多次,我有我o既底線,超過o左我o既底線我一定會發皮氣,
但係總係唔人理我講o既野。唔知係我係佢o地心目中唔識發皮氣,定還是其他理由。
但係有時真係會好嬲!雖然明知佢o地冇惡意,但係真係會嬲。
今晚fish有打電話俾我,但係當時我都重係有d嬲,所以對佢o既態度好冷淡,
我唸我可能會嚇死佢。雖然我時不時都會對佢發皮氣,但真係佢激嬲我o既,好似都係第一次!
算啦!唔嚇o下佢佢唔會識驚!!!
不過其實今日係幫佢保做生日o既日子,其實我唔應該發佢皮氣o既!!激死!唉..................... |