今日我同隻化骨龍嘈得好勁,而且重因為佢搞到我連四家姐都鬧埋,搞到好大件事!
佢真係越黎越唔聽話,我遲早俾佢激死。真係好想打佢呀!都唔知究竟咩構造嫁!!激死!
本來我想即刻換衫走人(雖然明知咁做會更加大件事),但係當我正想換衫o既時候,KAZU打電話黎。
我o地傾o左好耐,講講o下我d火好似息o左好多,收線o既時候心情己經平復。
好彩佢及時救火,如果唔係......
不過就聽o左個好恐怖o既野-----乾塚!!!!啊.....O!No!
今日各團員都係KAZU到步前到o左我屋企,為我o地o既神密行動做好準備。
但係靚女突然打電話黎,話KAZU唔舒服,去o左睇醫生。收到靚女o既電話後,大家都好但心佢會黎唔到。
如果係咁,大家都會好失望!
終於等到KAZUo既電話啦,佢黎緊啦!
當佢黎到之後,其他人就係我間房度,而我就去引佢入房,當佢一打開門........
"生日快樂"嚇到佢傻o左!佢話依d唔係"驚喜"係"驚嚇"喎!!!
今次唔止蛋糕食,而且重有特地為的佢準備o既糯米池同好多生日禮物啊!!
食完野之後我o地重去o左影貼紙相添!
不過最終都係冇溫過書!!!
聖誕假完結後,大家都係度為黎緊o既考試準備。
我啦、KAZU啦、fish啦每一日放學之後都會留係學校度溫書。
雖然要考試,但係同其他團員相量之後,都係決定係12-01-07(假日),
約埋KAZU一齊黎我屋企度溫書(其實別有用意)!!!
因為14-01-07係.............
26-12-06依一日Yume團o既大部分團員都齊集係我屋企開聯歡會兼試妝!
我同KAZU訓到10點鐘左右就起o左身啦!跟住係佢開始教我做數o既時候,各團員就到o左啦!
基本上我o地各有各做唔同o既野,我同KAZU係房度睇動畫,佢o地就係出面玩。
之後Yume團重係我屋企食飯添。
當靚女到o左之後我o地就開始試妝啦!
但係我個死人頭點都整唔起,而KAZU就超美型啊!!(傷心)
聖誕節開始啦!!25-12-06當日KAZU係我屋企度住o左一晚。
原本唸住一晚係仔仔同囡囡結婚o既大日子,但結果因為我只係做起o左囡囡件婚紗,
所以只係定o左婚。當日我o地重幫佢o地影相添。
我重同KAZU一齊睇"網舞"添,一齊睇好好笑o既新任部長,同摺得埋o既樹樹(新舞步)
睇完之後,我o地就一路傾閒計傾到2點幾先訓!!!(想做國寶)