好吾願意咁起身-3-"
咩番0utdoors袋,,
有d吾慣0.0".... 行得有d怪@v@"
本身第1堂PTH變左Chinese
符玲話我地背書背得好,, 吾洗抽人背囉xdd"
Chris 你好慘-v-",,,,,,
BK堂,, 俾梁老太問書,,
ENG堂 真系好鬼死正-v-"
畫個吾知乜野公仔 成隻狗咁 xddd" 笑死啦=)"
想中文堂,, 見到符玲個樣-v-"
好似個隻公仔,, 笑了xd"
最衰俾Mr Fung刪左-3-" 頂佢個肺
去左吉野家食lunch ,, 食滿$ 50 送月曆??
番去學校上年1A專用區溫Science,,,
原來阿c0w 琴晚走左去行山 x)
Science ,, 默書
應該得80分,,@v@"
中史,, 又話要問書...
好險-3-" 佢話下堂先開始問
因為上次冇講要備課w0-3-"
仲話要以後教完咩刀要備課-__-"
救命...
放學系班房hea左半粒鐘
同健&程打籃球
射中幾次許芷穎 xd"
落去刀冇野做,, 去大水坑站等牙媽接我番屋企,,
好期待聽日張display card >3<
|