hi` 好耐冇見
勁耐冇打過,,
而家要用番IE 先登入到,,,, (我本來用Firef0x)
- PicNic Day -
朝頭早第1架車去到大帽山郊野公園
要等埋其他班黎到先可以入去-_-
起爐果陣,,
好明顯地我地果度多左舊石
之後我地想搬走佢
點知,,, Chris 吾知點解放左手,,,,,, 佢隻腳仲系下面 成舊石跌落黎
痛死佢啦T^T
燒野食= ="..................
今年PicNic Day 好悶
燒完野同黃子程行上山....
見到有牛屎a__a" 但系見吾到有牛
行左1陣落番去...
去番個爐果度 成班友仔系度燒報紙= =
最衰冇影相,,
仲之今年真系幾悶,,,,
到最後走既時候同Chris , 程 影左幅相

我超柒xD”
真系好鐘意佢地,, " :)
|