*` 愛しています ;!*
il_ParadiSe
暱稱: * ! `烯×°♂
性別: 男
國家: 香港
地區: 大埔區
最新文章
2009-03-19
PicNic Day ` :)
2008-12-29
2008-11-25
2008-11-24
文章分類
全部 (28)
日誌統計
文章總數: 28
留言總數: 135
今日人氣: 12
累積人氣: 3077
2008 年 12 月 29 日  星期一   晴天


2008-12-29 分類: 未分類

TAG  bY  司徒;)


[?
介紹自己?]

 

1."名字?_ kelvin :)     

2."網名?_ 烯 ;)

3."幾碎?_ 13 (仲有3日就14碎啦>v<") 

4."住邊?_ 大埔 

5."讀緊咩學校?_ PLHKS:)

6."幾時生日?_ 1月2號 =)

7."o既性格?_ 鬱鬱寡歡a__a"

 

[?關於朋友?]

 

8."FD?!_ 0k多

9."oBestFd?_ chris,健,程,衡,kissy,尹,司徒

10."最靚?_ kissy

11."最友善?_ chris,kissy,尹,司徒

12."最可愛?_ 衡,司徒xd"

13."最叻?_ kissy

14."人緣最好?_ 程,, 迷之音 : 特別系異性緣;)

15."最乖?_ 衡

16."最好玩?_ 健,程

17."最搞笑?_ 司徒

18."最憎?_ 太少冇得講xddddd"

19."最姣?_ 太多講吾晒a__a"

20."最小器?_ 應該冇xd"

 

[?你的最愛?]

 

21."鍾意o既人?_ 我所有既fd ;)

22."鐘意o既歌?_ 說好的幸福呢

23."鍾意o既動物?_

24."鍾意o既歌手?_ 周杰倫

25."鐘意去o既網址?_ 人地既xg,,qz

26."鐘意去o既地方?_ 屋企

27."鐘意o既牌子?_ C0nz,,

28."鍾意食咩?_ 甜品;)

29."鐘意飲咩?_ 青蘋果綠茶

30."鐘意睇咩戲?_ 災難片

31."鐘意睇咩書?_ 有咩書睇我就睇咩書

 

[?o既選擇?]

 

40."愛人定朋友?_ 朋友

41."筆袋定筆盒?_ 筆袋

42."貓定狗?_ 狗

43."斜咩袋定書包?_ 0utdoor

44."校服定體育服?_ 校服

45."柚子定提子?_ 提子

46."黑豬定白豬?_ 黑豬

47."可樂定7?_ c0cac0la

48."MSNSMS?_ MSN

49."中文堂定英文堂?_ 最愛符玲的堂:)

50."番薯定栗子?_ 栗子-v-"

 

[?關係以前?]

 

51."讀咩幼稚園?_ 利安邨的

52."有冇比人蝦?_ 有,, 不過少a__a"

53."覺得自己幼唔幼稚?_ 還可以啦

54."有冇朋友?_ 有-v-"

55."覺得自己係唔係好容易就喊?_ 算系...

56."喜歡以前嗎?_ 喜歡>v<

57."想唔想番去以前?_ 吾想,,

 

[?關於愛情?]

 

58."拍過拖未?_ 嗯@v@"

59."承上題_幾次?_??

60."失過戀未?_

61."介過手未?_ 未,,我冇咁傻

62."有冇試過網戀?_冇

63."依家最鐘意邊個?_ 自己

64."有冇暗戀人?_冇

65."你鐘意得最耐o既人?_

66."你相信佢嗎?!?_ 相信

67."你對佢o既愛深唔深?_ 當時很深

 

[?問答時間?]

 

68."最驚見到邊個?_ 招爺

69."最憎見到邊個?_ 招爺

70."最想見到邊個?_ 您;)

71."最難忘o既事情?_ 藏在心裡,,

72."最難忘o既人?_ 

73."咩顏色形容到你?_ 黑黑白白

74."最想做咩動物?_ 雀仔

75."驚唔驚世界未日?_ 有乜好驚??

76."你覺得咩事令你最感動?_ 識到某人

77."最後悔的事情?_ 曾經錯過的事

78."畢業果陣時會唔會喊?_ 應該會掛xd"

79."鐘意你間學校嗎?_ Orz

80."你鍾意邊個老師?_ Mr FunG

81."你最憎邊個老師?_ 招爺

82."你鐘意你套校服嗎?_ Orz

83."鐘唔鐘意玩SMS?_鐘意

84."你係唔係一個重色輕友o既人?_ 吾系

5."你係唔係一個好依賴人o既人?_ 絕對系,,

86."你係唔係一個三心兩意o既人?_ maybe

 

[?想做o既野?]

 

87."想唔想入大學?_ 1定要入到

88."承上題_入邊間?_ 港大0r中大 (希望na)

89."你想做咩工作?_ 醫生,,

90."你想唔想變靚d?_ 吾想,,

91."想唔想減肥?_ 吾想

92."想唔想增高?_ 想,, 

 

[?指數題?]

 

93."開心指數?_

94."肚餓指數?_

95."想出街指數?_ ★★

96."眼訓指數?_

97."口喝指數?_

 

[?渡過最後難關?]

 

98."有什麼感覺?_ 冇,,

99."做左幾耐?_ 半個鐘

100."5個朋友吧?_

 

1) chris

2) kissy

3)        /

4)        /

5)        /




訪客留言 (返回 il_ParadiSe 的日誌)


tszwai2900 於 2009-01-15 07:34 PM 發表:
cM一粒=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sze_19950105 於 2009-01-11 05:21 PM 發表:
我都好中意聽說好的幸福呢@_@
補番句生日快樂x}
(我細你3日嫁xp}
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ying112611 於 2009-01-04 09:25 PM 發表:
CMM
原來你想做醫生-,-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



JOBIE 於 2009-01-03 07:06 PM 發表:
cm到cm到=]
真傷心fd個到冇我個名-口-''
明白既..
又唔係同你好熟```
講笑咋xd
講得alex好岩xd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kissy 於 2009-01-02 03:49 PM 發表:
我真係唔靚啦,,
說好的幸福呢真係好好聽(:
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



程 於 2008-12-30 07:40 AM 發表:
比個CM你,,,
乜你咁話我嫁-V-
算啦..大人不記小人過
不過搶唔到一真係慘!!!
死人邱子健XP
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



健 於 2008-12-30 12:36 AM 發表:
想做醫生....?
比d心機讀書喇,成日訓教!!
王子程有異性緣...ne句我好鐘意!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





時鐘
好友名單
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客